A Clan In Resistance: Fall of Man. Anyone is welcome to join the site
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
a
Private
Private


Posts : 4
Join date : 2010-07-05

PostSubject: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/5/2010, 10:59 pm

Heyyy everyone, first post!!! wewt

Resistance Sucks Balls Btw so everyone who plays it can go to hell and play MW2... even pac man is better than this crap!!!

Anyone who wants to rage me can get a life and play a decent game like Halo! X]


Love you all!! <33
Back to top Go down
View user profile
Tha-RJ
Sergeant
Sergeant


Posts : 46
Join date : 2010-04-18
Age : 25

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/5/2010, 11:00 pm

Who the eff are you kid?
Back to top Go down
View user profile
a
Private
Private


Posts : 4
Join date : 2010-07-05

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/5/2010, 11:35 pm

Umm, bitch you know exactly know who i am, dont act like you dont know.

Reistance is the worst game ive ever come across and dont know why you idiots are even wating your time oin the bloody thing.
you are ALL fags!!!!

btw, decap your an idiot you think ur so damn tough!
neon, your just a weird kid, who is love deprived
rookie, yes everyone hates you.
tx, you think your amazing when your not
beaner, i dont know you but i hate you.

god damn i could go on alll dayyy!!!
muchhh lovee eeee to all you effed ppl.

anybody wanna have a happy time wiv meh?

oh yeahz and obi you're the biggest tool I've ever met I ate your dog yesterday
Back to top Go down
View user profile
ThE-_-R0OKIE-_-
Major General
Major General
avatar

Posts : 850
Join date : 2010-02-12
Age : 83
Location : Sheppard AFB

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/5/2010, 11:42 pm

lol how cute.
Back to top Go down
View user profile
a
Private
Private


Posts : 4
Join date : 2010-07-05

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/5/2010, 11:44 pm

your Mumz cute
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/6/2010, 5:36 am

there's my name again in someone elses thoughts!!! WOW!! Im so amazing!!!

PPL I dont even know are talking bout me! YAY!!!!!!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/6/2010, 6:33 pm

People who play resistance have no lives O_O wow you are so wise I mean you took time out of your day to come tell us this, thank you. I mean you took time out of your daily schedule, what did you sacrifice? Jerk off time? Staring at the mirror and wondering what went wrong? Stuffing your face while living in your one bedroom apartment? etc. etc. I could gone on forever but which ever you sacrificed just know that we r grateful for your knowledge.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/6/2010, 7:24 pm

obivion_is_near wrote:
People who play resistance have no lives O_O wow you are so wise I mean you took time out of your day to come tell us this, thank you. I mean you took time out of your daily schedule, what did you sacrifice? Jerk off time? Staring at the mirror and wondering what went wrong? Stuffing your face while living in your one bedroom apartment? etc. etc. I could gone on forever but which ever you sacrificed just know that we r grateful for your knowledge.


LMFAO couldnt have said it better myself Very Happy
Back to top Go down
ThA_DeCaPiTaTor
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Posts : 169
Join date : 2009-08-17
Age : 32
Location : SaN AnToNiO,Tx!!

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/6/2010, 8:55 pm

LMFAO @ THIS BITCH.. I THINK IM TOUGH??? BITCH YOU ARE COMING ON HERE TALKING SHIT AND MAKING A USERNAME WITH JUST AN A. ATLEAST IM NOT A HO LIKE URSELF AND SAY WHATS ON MY MIND.. AND DONT MAKE ACCOUNTS WHERE PEOPLE DONT KNOW WHO I AM.. UR A BITCH FLAT OUT
Back to top Go down
View user profile
Sedahades
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant
avatar

Posts : 80
Join date : 2010-03-06
Age : 29
Location : T.DOT

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/11/2010, 4:30 pm

MW2 = call of campers... no skill involved. hide like a coward and shoot ppl... boooring
mw2 is garbage, and only ppl scared of a real battle play that shit.. R1 ftw!! deal wit it, dont cry.
Back to top Go down
View user profile http://armed-and-dangerous.forumotion.com
Tha-OBLITERATOR
1st Sergeant
1st Sergeant
avatar

Posts : 182
Join date : 2009-08-17
Age : 22
Location : Cleveland Ohio

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/20/2010, 1:46 am

The irony is R1 is so garbage n yet hes on an R1 clan site -_-
Back to top Go down
View user profile
THa-BEANER
Staff Sergeant
Staff Sergeant
avatar

Posts : 152
Join date : 2010-04-27
Age : 23
Location : Pasadena,TX

PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   7/24/2010, 3:25 pm

why would somebody care so much if we play resistance??? i have 27 games in my ps3 from d ps store and 12 disc type games...i have MW2 but it gets boring and pisses me off when it starts lagging and kicking people out of the games...so u should get a life queer and stop crying because people play RFOM.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231   

Back to top Go down
 
Resitance plauyers Need a life!!!!!!!!@!@!@!!!one!!11!11!!11!!@!@231
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Life of a Dreamer
» Your most EPIC moment in VCMP+In Real Life
» Is this real life? Or is this just fantasy? [DO NOT POST IN]
» Jewel Legends: Tree of Life
» +999 to i need a life MO a bad idea?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
|S| Clan :: Resistance's lobby-
Jump to: